Kapitola obsahuje:
1
PDF
1
Studijní materiály
Učitel doporučuje studovat od 24. 9. 2025 do 30. 9. 2025.
Kapitola obsahuje:
1
Studijní materiály
Učitel doporučuje studovat od 1. 10. 2025 do 7. 10. 2025.
Nyní studovat
Kapitola obsahuje:
1
PDF
1
Studijní materiály
Učitel doporučuje studovat nyní – od 8. 10. 2025 do 14. 10. 2025.
Týden 4: Proces marketingového výzkumu / 15. 10. 2025
Učitel doporučuje studovat od 15. 10. 2025 do 21. 10. 2025.
Týden 5: Humánní stránka marketingového výzkumu: organizační a etické otázky / 22. 10. 2025
Učitel doporučuje studovat od 22. 10. 2025 do 28. 10. 2025.
Týden 6: Definování problému a výzkumný proces / 29. 10. 2025
Učitel doporučuje studovat od 29. 10. 2025 do 4. 11. 2025.
Týden 7: Explorační výzkum a kvalitativní analýza / 5. 11. 2025
Učitel doporučuje studovat od 5. 11. 2025 do 11. 11. 2025.
Týden 8: Sekundární a primární data: základní metody komunikace s respondentem / 12. 11. 2025
Učitel doporučuje studovat od 12. 11. 2025 do 18. 11. 2025.
Týden 9: Pozorování a experiment / 19. 11. 2025
Učitel doporučuje studovat od 19. 11. 2025 do 25. 11. 2025.
Týden 10: Měření a návrh dotazníku; + Práce v terénu, návrh a procesy vzorkování / 26. 11. 2025
Učitel doporučuje studovat od 26. 11. 2025 do 2. 12. 2025.
Týden 11: Editování, kódování, analýza dat. + Komunikační proces s výsledky výzkumu: výzkumná zpráva, ústní prezentace a následný proces / + Prezentace semestrálních týmových prací (1. část skupin) / 3. 12. 2025
Učitel doporučuje studovat od 3. 12. 2025 do 9. 12. 2025.
Týden 12: Prezentace semestrálních týmových prací (2. část skupin) / 10. 12. 2025
Učitel doporučuje studovat od 10. 12. 2025 do 16. 12. 2025.
Předchozí