Analýza publika, výzkumy, PR jako součást strategické komunikace Tomáš Jelínek Seminární projekt l1-3 studenti lVýběr organizace lVýběr cíle lNávrh strategie Analýza publika lKdo je cílová skupina pro komunikaci? lNapř. ženy 15-30 v Olomouci, lCo je důležité pro její rozhodování? lNapř. názor influencerek, kamarádek Sociologické průzkumy, rozhovory, ankety lMusí vycházet z analýzy komunikované problematiky lSprávná volba otázek lDostupná forma provedeného dotazování Komunikační strategie Definice cíle SWOT analýza komunikace Stakeholdeři našeho tématu/máme oponenty? Jaké máme zdroje – rozpočet, lidi Návrh strategie Komunikační plán Časový plán jednotlivých komunikačních kroků Např. otevření obchodního centra (řešíme jen PR) 10.10. Tisková konference 11.10. Pozvánka veřejnosti do obchodního centra na módní přehlídku za účasti módní ikony XY – sociální sítě, rozhlas 11.10. Pozvání novinářů na módní přehlídku 20.10. Provedení ankety mezi návštěvníky o významu módy v jejich životě 25.10. Publikování výsledků ankety na sociálních sítích