XEVM - Event marketing
-
Úvod
-
Nyní studovatTýden 1: Úvod + Organizace předmětu / 25. 9. 2024
-
Nyní studovatTýden 2: Úvod do event marketingu / 2. 10. 2024
-
Nyní studovatTýden 3: Charakteristika, význam a trendy event marketingu / 9. 10. 2024
-
Nyní studovatTýden 4: Plán realizace eventu / 16. 10. 2024
-
Nyní studovatTýden 5: Příprava eventu / 23. 10. 2024
-
Nyní studovatTýden 6: Realizace eventu / 30. 10. 2024
-
Nyní studovatTýden 7: Komunikace eventu / 6. 11. 2024
-
Nyní studovatTýden 8: Vyhodnocení eventu / 13. 11. 2024
-
Nyní studovatTýden 9: Aplikační oblasti event marketingu / 20. 11. 2024
-
Nyní studovatTýden 10: Konkurenční prostředí eventových agentur / 27. 11. 2024
-
Nyní studovatTýden 11: Prezentace týmového projektu "Plán přípravy fiktivního eventu z pozice organizátora akce" / 4. 12. 2024
-
Nyní studovatTýden 12: Prezentace týmového projektu "Plán přípravy fiktivního eventu z pozice organizátora akce" (náhradní termín) / 11. 12. 2024
-
XEVM - Event marketing
XEVM - Event marketing
Týden 4: Plán realizace eventu / 16. 10. 2024
-
Úvod
-
Nyní studovatTýden 1: Úvod + Organizace předmětu / 25. 9. 2024
-
Nyní studovatTýden 2: Úvod do event marketingu / 2. 10. 2024
-
Nyní studovatTýden 3: Charakteristika, význam a trendy event marketingu / 9. 10. 2024
-
Nyní studovatTýden 4: Plán realizace eventu / 16. 10. 2024
-
Nyní studovatTýden 5: Příprava eventu / 23. 10. 2024
-
Nyní studovatTýden 6: Realizace eventu / 30. 10. 2024
-
Nyní studovatTýden 7: Komunikace eventu / 6. 11. 2024
-
Nyní studovatTýden 8: Vyhodnocení eventu / 13. 11. 2024
-
Nyní studovatTýden 9: Aplikační oblasti event marketingu / 20. 11. 2024
-
Nyní studovatTýden 10: Konkurenční prostředí eventových agentur / 27. 11. 2024
-
Nyní studovatTýden 11: Prezentace týmového projektu "Plán přípravy fiktivního eventu z pozice organizátora akce" / 4. 12. 2024
-
Nyní studovatTýden 12: Prezentace týmového projektu "Plán přípravy fiktivního eventu z pozice organizátora akce" (náhradní termín) / 11. 12. 2024
-