CÍLE PŘEDMĚTU
Studijní předmět si klade za cíl uvést studenty do tématu Public relations a
seznámit je s procesem strategického plánování oblasti PR komunikace.
Absolventi předmětu budou schopni porozumět základním teoretickým rámcům PR
a aplikovat znalosti při praktické realizaci PR výstupů.
OBSAH PŘEDMĚTU
- Úvod do PR
- Nástroje PR
- Analýza publika a využití výzkumů pro PR
- PR jako součást strategické komunikace
- Plánování PR aktivit
- Media relations
- Přímá komunikace
- Krizová komunikace
- Budování reputace
- Media trénink
- PR a společenská odpovědnost
- Měření dopadu PR aktivit
UKONČENÍ PŘEDMĚTU (YPR)
Zápočet (Z), 2 kredity.
POŽADAVKY NA UKONČENÍ PŘEDMĚTU
-
Seminární práce: "PR jako součást strategické komunikace firmy".
- Písemný zápočtový test: úspěšné splnění testu min. 70 %. Termín: dle dohody s vyučující.
ZADÁNÍ SEMINÁRNÍ PRÁCE
- Téma: "PR jako součást strategické komunikace firmy".
- Zadání:
zpracujte
téma Public Relations v rámci konkrétní (popř. fiktivní firmy).
Vytvořte plán PR aktivit firmy (např. publicita, organizování akcí,
interní komunikace, aktivity krizového managementu - krizová komunikace,
lobbování, sponzoring, corporate identity atd.). Pojednejte také o
nástrojích PR, které Vámi vybraná firma používá, zpracujte návrh
doporučení dalších aktivit. Ve své seminární práci
využijte odbornou literaturu, statistická data, fakta, informace z firemního prostředí. Nezapomeňte na řádné uvedení zdrojů.
- Formát:
zpracování do šablony pro seminární práce na MVŠO.
- Rozsah: 4-5 stran A4 (včetně titulní strany).
- Odevzdání: ve Wordu, vložit do IS MVŠO/YPR/Odevzdávárna.
- Termín: 8. 1. 2023 (23:59 hod.).