Jak vytvořit CSR projekt a jak ho komunikovat?
Jak vyčnívat z davu?
Spojte se s vašimi zákazníky. Dejte jim kupříkladu možnost přímo ovlivnit, jak budou dary využity. To může pomoci vybudovat komunitu a ukázat, že si vážíte toho, co je pro vaše zákazníky důležité.
Představte skutečné příběhy. Ovlivňuje vaše CSR kampaň přímo něčí život? Vyprávějte jejich příběh. Nebo ještě lépe, ať to řeknou sami. Dejte lidem, kterým jste pomohli, prostor, aby se podělili o svou cestu. To vaší kampani CSR dodá tvář, bude osobnější, ukáže, že máte poctivé úmysly a děláte změnu.
Připravte event. Akce, kterou provážete s vaší CSR kampaní, poskytne lidem hmatatelný zážitek ze skutečného života. To vše v kulisách, které pomohou zdůraznit vaši firemní identitu. Díky eventu CSR aktivita lépe ulpí v paměti a poskytne spoustu skvělého obsahu, který lze sdílet.
Pro CSR i PR platí, že musí být vaše snahy dlouhodobé a jednotné, pokud chcete dosáhnout kýženého úspěchu. Tím, že se odhodláte k realizaci projektu souvisejícího s vaší firmou a podpoříte řešení společenského problému v dlouhodobém horizontu, nezapadnou vaše snahy v zapomnění. Ba naopak, můžete se k problému vracet, upozorňovat na pokrok, který se odehrává a spojit vývoj přímo s vaší značkou.