Public Relations

CSR

CSR jako nástroj PR

I když by mohlo být zřejmé, že propagace vaší kampaně CSR může vést je zlepšení image vaší firmy, je třeba zvážit několik aspektů. Projekt by měl být alespoň částečně spjat s činností vaší firmy, zároveň je třeba dbát o to, aby byl dostatečně zajímavý. V dnešní době se s CSR projekty roztrhl pytel a najít ideální řešení tak může být občas poměrně velkým oříškem.

CSR v hazardním průmyslu? Jde to vůbec? Odpoví Václav Sochor z Tipsportu, který vsadil na příběhy sportovců, kterým do života zasáhly politické okolnosti.

Jak vytvořit CSR projekt a jak ho komunikovat?


Jak vyčnívat z davu?

Spojte se s vašimi zákazníky. Dejte jim kupříkladu možnost přímo ovlivnit, jak budou dary využity. To může pomoci vybudovat komunitu a ukázat, že si vážíte toho, co je pro vaše zákazníky důležité.
Představte skutečné příběhy. Ovlivňuje vaše CSR kampaň přímo něčí život? Vyprávějte jejich příběh. Nebo ještě lépe, ať to řeknou sami. Dejte lidem, kterým jste pomohli, prostor, aby se podělili o svou cestu. To vaší kampani CSR dodá tvář, bude osobnější, ukáže, že máte poctivé úmysly a děláte změnu.


Připravte event. Akce, kterou provážete s vaší CSR kampaní, poskytne lidem hmatatelný zážitek ze skutečného života. To vše v kulisách, které pomohou zdůraznit vaši firemní identitu. Díky eventu CSR aktivita lépe ulpí v paměti a poskytne spoustu skvělého obsahu, který lze sdílet.

Konzistentní CSR

Pro CSR i PR platí, že musí být vaše snahy dlouhodobé a jednotné, pokud chcete dosáhnout kýženého úspěchu. Tím, že se odhodláte k realizaci projektu souvisejícího s vaší firmou a podpoříte řešení společenského problému v dlouhodobém horizontu, nezapadnou vaše snahy v zapomnění. Ba naopak, můžete se k problému vracet, upozorňovat na pokrok, který se odehrává a spojit vývoj přímo s vaší značkou.


Návrh Public relations 7 uživatele PRM
Následující