Přeskočit na horní lištu
Přeskočit na hlavičku
Přeskočit na obsah
Přeskočit na patičku
IS MVŠO
EN
>
XMZN - Management značky
Interaktivní osnova
OBSAH
XMZN - Management značky
Nyní studovat
Týden 1: Úvod do managementu značky / 18. 2. 2025
Nyní studovat
Týden 2: Druhy značek, prvky značky a trademark + Identita a osobnost značky / 4. 3. 2025
Nyní studovat
Týden 3: Vnímání značky a vztah zákazníka ke značce + Zákaznická loajalita ke značce / 18. 3. 2025
Nyní studovat
Týden 4: Koncept hodnoty značky + Hodnota značky z pohledu spotřebitele / 1. 4. 2025
Nyní studovat
Týden 5: Postupné kroky pro budování silné značky + Strategický management značky / 15. 4. 2025
Nyní studovat
Týden 6: Branding v marketingových programech podniku + Výzkum značky, měření zdrojů hodnoty značky, mínění spotřebitele + Budování a udržení hodnoty značky / 29. 4. 2025
Prohlédnout vše
XMZN - Management značky
XMZN - Management značky
Týden 2: Druhy značek, prvky značky a trademark + Identita a osobnost značky / 4. 3. 2025
XMZN (2) Značka a management značky
XMZN (3) Identita a osobnost značky
Předchozí
Následující
XMZN - Management značky
Nyní studovat
Týden 1: Úvod do managementu značky / 18. 2. 2025
Nyní studovat
Týden 2: Druhy značek, prvky značky a trademark + Identita a osobnost značky / 4. 3. 2025
Nyní studovat
Týden 3: Vnímání značky a vztah zákazníka ke značce + Zákaznická loajalita ke značce / 18. 3. 2025
Nyní studovat
Týden 4: Koncept hodnoty značky + Hodnota značky z pohledu spotřebitele / 1. 4. 2025
Nyní studovat
Týden 5: Postupné kroky pro budování silné značky + Strategický management značky / 15. 4. 2025
Nyní studovat
Týden 6: Branding v marketingových programech podniku + Výzkum značky, měření zdrojů hodnoty značky, mínění spotřebitele + Budování a udržení hodnoty značky / 29. 4. 2025
Operace
Prohlédnout vše