Přeskočit na horní lištu
Přeskočit na hlavičku
Přeskočit na obsah
Přeskočit na patičku
IS MVŠO
EN
>
XMV - Marketingový výzkum
Interaktivní osnova
XMV - Marketingový výzkum
OBSAH
XMV - Marketingový výzkum
Nyní studovat
Týden 1: Úvod a organizace předmětu; Úvod do marketingového výzkumu / 11.2.2025
Nyní studovat
Týden 2: Informační systém a znalostní management; Vlivy prostředí / 18.2.2025
Nyní studovat
Týden 3: Proces marketingového výzkumu; Aplikace marketingového výzkumu / 25.2.2025 - samostudium
Nyní studovat
Týden 4: Humánní stránka marketingového výzkumu: organizační a etické otázky; Trendy v marketingovém výzkumu / 4.3.2025
Nyní studovat
Týden 5: Definování problému a výzkumný proces / 11.3.2025
Nyní studovat
Týden 6: Explorační výzkum a kvalitativní analýza / 18. 3. 2025
Nyní studovat
Týden 7: Sekundární a primární data: základní metody komunikace s respondentem / 25. 3. 2025
Nyní studovat
Týden 8: Pozorování a experiment / 1. 4. 2025
Nyní studovat
Týden 9: Výuka neprobíha z důvodu konání International Week / 8. 4. 2025
Nyní studovat
Týden 10: Měření a návrh dotazníku; Práce v terénu, návrh a procesy vzorkování / 15.4.2025
Nyní studovat
Týden 11: Editování, kódování, analýza dat; Komunikační proces s výsledky výzkumu: výzkumná zpráva, ústní prezentace a následné procesy / 22.4.2025
Nyní studovat
Týden 12: Prezentace semestrálních týmových prací / 29.4.2025
Nyní studovat
Týden 13: Závěrečná písemná zkouška / 6.5.2025
Prohlédnout vše
Týden 11: Editování, kódování, analýza dat; Komunikační proces s výsledky výzkumu: výzkumná zpráva, ústní prezentace a následné procesy / 22.4.2025
11. Mereni
Předchozí
Následující
XMV - Marketingový výzkum
Nyní studovat
Týden 1: Úvod a organizace předmětu; Úvod do marketingového výzkumu / 11.2.2025
Nyní studovat
Týden 2: Informační systém a znalostní management; Vlivy prostředí / 18.2.2025
Nyní studovat
Týden 3: Proces marketingového výzkumu; Aplikace marketingového výzkumu / 25.2.2025 - samostudium
Nyní studovat
Týden 4: Humánní stránka marketingového výzkumu: organizační a etické otázky; Trendy v marketingovém výzkumu / 4.3.2025
Nyní studovat
Týden 5: Definování problému a výzkumný proces / 11.3.2025
Nyní studovat
Týden 6: Explorační výzkum a kvalitativní analýza / 18. 3. 2025
Nyní studovat
Týden 7: Sekundární a primární data: základní metody komunikace s respondentem / 25. 3. 2025
Nyní studovat
Týden 8: Pozorování a experiment / 1. 4. 2025
Nyní studovat
Týden 9: Výuka neprobíha z důvodu konání International Week / 8. 4. 2025
Nyní studovat
Týden 10: Měření a návrh dotazníku; Práce v terénu, návrh a procesy vzorkování / 15.4.2025
Nyní studovat
Týden 11: Editování, kódování, analýza dat; Komunikační proces s výsledky výzkumu: výzkumná zpráva, ústní prezentace a následné procesy / 22.4.2025
Nyní studovat
Týden 12: Prezentace semestrálních týmových prací / 29.4.2025
Nyní studovat
Týden 13: Závěrečná písemná zkouška / 6.5.2025
Operace
Prohlédnout vše