-
XMK - Marketingová komunikace
-
Nyní studovatTýden 1: Úvod do marketingové komunikace / 10. 2. 2025
-
Nyní studovatTýden 2: Komunikační proces a modely marketingové komunikace / 17. 2. 2025
-
Nyní studovatTýden 3: Psychologie a marketingová komunikace; úloha emocí / Integrovaná marketingová komunikace a digitální transformace / 24. 2. 2025
-
Nyní studovatTýden 4: Komunikační mix a životní cyklus produktu / 3. 3. 2025
-
Nyní studovatTýden 5: Reklama – proces plánování reklamy, druhy reklamy, média, reklamní agentury, měření účinnosti reklamy / 10. 3. 2025
-
Nyní studovatTýden 6: Podpora prodeje – cíle, formy, nástroje podpory prodeje zaměřené na spotřebitele / 17. 3. 2025
-
Nyní studovatTýden 7: Osobní prodej – podstata a cíle, proces osobního prodeje, personální řízení osobního prodeje / 24. 3. 2025
-
Nyní studovatTýden 8: Public Relations – typy PR, nástroje PR, krizová komunikace; Přímý marketing – nástroje přímého marketingu, práce s databázemi, etické problémy přímého marketingu / 31. 3. 2025
-
Nyní studovatTýden 9: Výuka zrušena! (International Week) / 7. 4. 2025
-
Nyní studovatTýden 10: Mezinárodní marketingová komunikace + Marketingová komunikace na internetu; sociální sítě (virální marketing, WOM) / 14. 4. 2025
-
Nyní studovatTýden 11: Výuka zrušena! (Státní svátek) / 21. 4. 2025
-
Nyní studovatTýden 12: Trendy marketingové komunikace v 21. století (neuromarketing, product placement, guerillová reklama, mobilní marketing, advergaming) / 14. 4. 2025
-
Nyní studovatTýden 13: Závěrečné hodnocení a zpětná vazba (XMK) / 5. 5. 2025
-
XMK - Marketingová komunikace
XMK - Marketingová komunikace
Týden 8: Public Relations – typy PR, nástroje PR, krizová komunikace; Přímý marketing – nástroje přímého marketingu, práce s databázemi, etické problémy přímého marketingu / 31. 3. 2025
-
XMK - Marketingová komunikace
-
Nyní studovatTýden 1: Úvod do marketingové komunikace / 10. 2. 2025
-
Nyní studovatTýden 2: Komunikační proces a modely marketingové komunikace / 17. 2. 2025
-
Nyní studovatTýden 3: Psychologie a marketingová komunikace; úloha emocí / Integrovaná marketingová komunikace a digitální transformace / 24. 2. 2025
-
Nyní studovatTýden 4: Komunikační mix a životní cyklus produktu / 3. 3. 2025
-
Nyní studovatTýden 5: Reklama – proces plánování reklamy, druhy reklamy, média, reklamní agentury, měření účinnosti reklamy / 10. 3. 2025
-
Nyní studovatTýden 6: Podpora prodeje – cíle, formy, nástroje podpory prodeje zaměřené na spotřebitele / 17. 3. 2025
-
Nyní studovatTýden 7: Osobní prodej – podstata a cíle, proces osobního prodeje, personální řízení osobního prodeje / 24. 3. 2025
-
Nyní studovatTýden 8: Public Relations – typy PR, nástroje PR, krizová komunikace; Přímý marketing – nástroje přímého marketingu, práce s databázemi, etické problémy přímého marketingu / 31. 3. 2025
-
Nyní studovatTýden 9: Výuka zrušena! (International Week) / 7. 4. 2025
-
Nyní studovatTýden 10: Mezinárodní marketingová komunikace + Marketingová komunikace na internetu; sociální sítě (virální marketing, WOM) / 14. 4. 2025
-
Nyní studovatTýden 11: Výuka zrušena! (Státní svátek) / 21. 4. 2025
-
Nyní studovatTýden 12: Trendy marketingové komunikace v 21. století (neuromarketing, product placement, guerillová reklama, mobilní marketing, advergaming) / 14. 4. 2025
-
Nyní studovatTýden 13: Závěrečné hodnocení a zpětná vazba (XMK) / 5. 5. 2025
-