Strategické řízení firmy 1
Ing. Jaroslav Škrabal, Ph.D.
Strategické řízení firmy 1
Info
Období
léto 2024
Cílem předmětu je objasnit studentům význam strategického řízení v podmínkách současného tržního prostředí a naučit je používat základní nástroje tvorby, zavádění a uplatňování strategie v organizaci. Stručná anotace předmětu: Vysvětluje se pojem strategie a strategického řízení a jejich nezbytnost pro úspěch moderní firmy. Formulují se specifické rysy strategických procesů, principy strategického myšlení a obsah strategie firmy. Důraz je rovněž kladen na analýzy vnitřního a vnějšího prostředí.


Zápočet: 

  • písemný závěrečný test, 
  • odevzdání seminární práce (reflexe četby, aplikace strategického managementu).
Kapitola obsahuje:
8
Studijní materiály
Kapitola obsahuje:
1
PDF
4
Studijní materiály
6
Web

Týden 1 (1. tutoriál)

Týden 2 (2. tutoriál)