XMZN - Management značky
-
XMZN - Management značky
-
Nyní studovatTýden 1: Úvod do managementu značky
-
Nyní studovatTýden 2: Druhy značek, prvky značky a trademark
-
Nyní studovatTýden 3: Identita a osobnost značky
-
Nyní studovatTýden 4: Vnímání značky a vztah zákazníka ke značce
-
Nyní studovatTýden 5: Zákaznická loajalita ke značce
-
Nyní studovatTýden 6: Koncept hodnoty značky
-
Nyní studovatTýden 7: Hodnota značky z pohledu spotřebitele
-
Nyní studovatTýden 8: Postupné kroky pro budování silné značky
-
Nyní studovatTýden 9: Strategický management značky
-
Nyní studovatTýden 10: Branding v marketingových programech podniku + Týden 11: Výzkum značky, měření zdrojů hodnoty značky, mínění spotřebitele (náhrada za 24. 4. 2024)
-
Nyní studovatTýden 11: Výuka zrušena! (International Week)
-
Nyní studovatTýden 12: Budování a udržení hodnoty značky
-
Nyní studovatTýden 13: Závěrečné hodnocení a zpětná vazba (XMZN)
-
Týden 10: Branding v marketingových programech podniku + Týden 11: Výzkum značky, měření zdrojů hodnoty značky, mínění spotřebitele (náhrada za 24. 4. 2024)
-
XMZN - Management značky
-
Nyní studovatTýden 1: Úvod do managementu značky
-
Nyní studovatTýden 2: Druhy značek, prvky značky a trademark
-
Nyní studovatTýden 3: Identita a osobnost značky
-
Nyní studovatTýden 4: Vnímání značky a vztah zákazníka ke značce
-
Nyní studovatTýden 5: Zákaznická loajalita ke značce
-
Nyní studovatTýden 6: Koncept hodnoty značky
-
Nyní studovatTýden 7: Hodnota značky z pohledu spotřebitele
-
Nyní studovatTýden 8: Postupné kroky pro budování silné značky
-
Nyní studovatTýden 9: Strategický management značky
-
Nyní studovatTýden 10: Branding v marketingových programech podniku + Týden 11: Výzkum značky, měření zdrojů hodnoty značky, mínění spotřebitele (náhrada za 24. 4. 2024)
-
Nyní studovatTýden 11: Výuka zrušena! (International Week)
-
Nyní studovatTýden 12: Budování a udržení hodnoty značky
-
Nyní studovatTýden 13: Závěrečné hodnocení a zpětná vazba (XMZN)
-