Přeskočit na horní lištu
Přeskočit na hlavičku
Přeskočit na obsah
Přeskočit na patičku
IS MVŠO
EN
>
XMV - Marketingový výzkum
Interaktivní osnova
XMV - Marketingový výzkum
OBSAH
XMV - Marketingový výzkum
Nyní studovat
Týden 1: Úvod; Organizace předmětu; Úvod do marketingového výzkumu
Nyní studovat
Týden 2: Úloha marketingového výzkumu v konkurenceschopnosti podniku
Nyní studovat
Týden 3: Informační systém a znalostní management
Nyní studovat
Týden 4: Proces marketingového výzkumu
Nyní studovat
Týden 5: Humánní stránka marketingového výzkumu: organizační a etické otázky
Nyní studovat
Týden 6: Definování problému a výzkumný proces
Nyní studovat
Týden 7: Explorační výzkum a kvalitativní analýza
Nyní studovat
Týden 8: Sekundární a primární data: základní metody komunikace s respondentem
Nyní studovat
Týden 9: Pozorování a experiment
Nyní studovat
Týden 10: Měření a návrh dotazníku; + Týden 11: Práce v terénu, návrh a procesy vzorkování; Editování, kódování, analýza dat. Komunikační proces s výsledky výzkumu: výzkumná zpráva, ústní prezentace a následné procesy (náhrada za 23. 4. 2023)
Nyní studovat
Týden 11: Výuka zrušena! (International Week)
Nyní studovat
Týden 12: Prezentace semestrálních týmových prací
Nyní studovat
Týden 13: Závěrečné hodnocení a zpětná vazba (XMV)
Prohlédnout vše
Týden 10: Měření a návrh dotazníku; + Týden 11: Práce v terénu, návrh a procesy vzorkování; Editování, kódování, analýza dat. Komunikační proces s výsledky výzkumu: výzkumná zpráva, ústní prezentace a následné procesy (náhrada za 23. 4. 2023)
XMV (10) Měření
XMV (11) Dotazník
XMV (11) Dotazování, měření a škály
XMV (11) Příprava a návrh dotazníku (cvičení)
Předchozí
Následující
XMV - Marketingový výzkum
Nyní studovat
Týden 1: Úvod; Organizace předmětu; Úvod do marketingového výzkumu
Nyní studovat
Týden 2: Úloha marketingového výzkumu v konkurenceschopnosti podniku
Nyní studovat
Týden 3: Informační systém a znalostní management
Nyní studovat
Týden 4: Proces marketingového výzkumu
Nyní studovat
Týden 5: Humánní stránka marketingového výzkumu: organizační a etické otázky
Nyní studovat
Týden 6: Definování problému a výzkumný proces
Nyní studovat
Týden 7: Explorační výzkum a kvalitativní analýza
Nyní studovat
Týden 8: Sekundární a primární data: základní metody komunikace s respondentem
Nyní studovat
Týden 9: Pozorování a experiment
Nyní studovat
Týden 10: Měření a návrh dotazníku; + Týden 11: Práce v terénu, návrh a procesy vzorkování; Editování, kódování, analýza dat. Komunikační proces s výsledky výzkumu: výzkumná zpráva, ústní prezentace a následné procesy (náhrada za 23. 4. 2023)
Nyní studovat
Týden 11: Výuka zrušena! (International Week)
Nyní studovat
Týden 12: Prezentace semestrálních týmových prací
Nyní studovat
Týden 13: Závěrečné hodnocení a zpětná vazba (XMV)
Operace
Prohlédnout vše