XMK - Marketingová komunikace
-
XMK - Marketingová komunikace
-
Nyní studovatTýden 1: Úvod do marketingové komunikace
-
Nyní studovatTýden 2: Komunikační proces a modely marketingové komunikace
-
Nyní studovatTýden 3: Psychologie a marketingová komunikace; úloha emocí
-
Nyní studovatTýden 4: Integrované marketingová komunikace a digitální transformace
-
Nyní studovatTýden 5: Komunikační mix a životní cyklus produktu
-
Nyní studovatTýden 6: Reklama – proces plánování reklamy, druhy reklamy, média, reklamní agentury, měření účinnosti reklamy
-
Nyní studovatTýden 7: Podpora prodeje – cíle, formy, nástroje podpory prodeje zaměřené na spotřebitele
-
Nyní studovatTýden 8: Osobní prodej – podstata a cíle, proces osobního prodeje, personální řízení osobního prodeje
-
Nyní studovatTýden 9: Public Relations – typy PR, nástroje PR, krizová komunikace; Přímý marketing – nástroje přímého marketingu, práce s databázemi, etické problémy přímého marketingu
-
Nyní studovatTýden 10: Mezinárodní marketingová komunikace + Týden 11: Marketingová komunikace na internetu; sociální sítě (virální marketing, WOM) (náhrada za 22. 4. 2024)
-
Nyní studovatTýden 11: Výuka zrušena! (International Week)
-
Nyní studovatTýden 12: Trendy marketingové komunikace v 21. století (neuromarketing, product placement, guerillová reklama, mobilní marketing, advergaming)
-
Nyní studovatTýden 13: Závěrečné hodnocení a zpětná vazba (XMK)
-
Týden 5: Komunikační mix a životní cyklus produktu
-
XMK - Marketingová komunikace
-
Nyní studovatTýden 1: Úvod do marketingové komunikace
-
Nyní studovatTýden 2: Komunikační proces a modely marketingové komunikace
-
Nyní studovatTýden 3: Psychologie a marketingová komunikace; úloha emocí
-
Nyní studovatTýden 4: Integrované marketingová komunikace a digitální transformace
-
Nyní studovatTýden 5: Komunikační mix a životní cyklus produktu
-
Nyní studovatTýden 6: Reklama – proces plánování reklamy, druhy reklamy, média, reklamní agentury, měření účinnosti reklamy
-
Nyní studovatTýden 7: Podpora prodeje – cíle, formy, nástroje podpory prodeje zaměřené na spotřebitele
-
Nyní studovatTýden 8: Osobní prodej – podstata a cíle, proces osobního prodeje, personální řízení osobního prodeje
-
Nyní studovatTýden 9: Public Relations – typy PR, nástroje PR, krizová komunikace; Přímý marketing – nástroje přímého marketingu, práce s databázemi, etické problémy přímého marketingu
-
Nyní studovatTýden 10: Mezinárodní marketingová komunikace + Týden 11: Marketingová komunikace na internetu; sociální sítě (virální marketing, WOM) (náhrada za 22. 4. 2024)
-
Nyní studovatTýden 11: Výuka zrušena! (International Week)
-
Nyní studovatTýden 12: Trendy marketingové komunikace v 21. století (neuromarketing, product placement, guerillová reklama, mobilní marketing, advergaming)
-
Nyní studovatTýden 13: Závěrečné hodnocení a zpětná vazba (XMK)
-