YPR Public Relations

Moravian Business College Olomouc
winter 2024
Extent and Intensity
8/0/0. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Teacher(s)
Ing. Tomáš Jelínek, Ph.D. (lecturer)
Guaranteed by
Moravian Business College Olomouc
Supplier department: Moravian Business College Olomouc
Timetable
Fri 25. 10. 15:30–18:30 B2.232, Fri 29. 11. 12:30–15:30 B2.232
Course Enrolment Limitations
The course is offered to students of any study field.
The capacity limit for the course is 46 student(s).
Current registration and enrolment status: enrolled: 2/46, only registered: 0/46
Course objectives (in Czech)
Kurz si klade za cíl uvést studenty do tématu Public relations a seznámit je s procesem strategického plánování oblasti PR komunikace. Absolventi kurzu budou schopni porozumět základním teoretickým rámcům PR a aplikovat znalosti při praktické realizaci PR výstupů.
Learning outcomes (in Czech)
Efektivní PR je jedním ze základních klíčů k firemnímu či osobnímu úspěchu. Předmět provází studenty teoretickými koncepty PR a seznamuje účastníky kurzu s procesem tvorby úspěšné PR strategie. Za využití ukázek dobré praxe a díky implementaci teoretických znalostí při přípravě projektů studenti získají nezbytné dovednosti pro budoucí kariéru v oblasti Public Relations.
Syllabus (in Czech)
  • 1.Úvod do PR, podmínky kurzu
  • 2.Nástroje PR, PR a marketing
  • 3.Analýza publika a využití výzkumů pro PR
  • 4.PR jako součást strategické komunikace
  • 5.Plánování PR aktivit
  • 6.Media relations, tisková konference a tisková zpráva
  • 7.Přímá komunikace
  • 8.Krizová komunikace
  • 9.Budování reputace
  • 10.Media trénink
  • 11.Měření PR, společenská odpovědnost
  • 12.Prezentace seminárních projektů
Literature
    required literature
  • Hejlová, Denisa. Public Relations. První vydání. Praha: Grada Publishing, 2015.
  • Novotná, Eliška. Management Public Relations. Vyd. 1. V Praze: Oeconomica, 2011.
  • Lloyd, John. Journalism and PR: New Media and Public Relations in the Digital Age. London: I.B. Tauris, 2015.
  • Caywood, Clarke L. The Handbook of Strategic Public Relations and Integrated Marketing Communications. 2. ed. New York: McGraw-Hill, 2012.
    recommended literature
  • Pr.ciny [online]. Praha, 2021 [cit. 2021-03-31]. Dostupné z: pr.ciny.com
Assessment methods (in Czech)
Účast na seminářích - min. 80% Plnění průběžných úkolů, seminární projekt aktivní práce na hodinách
Language of instruction
Czech
Further comments (probably available only in Czech)
The course is taught annually.
General note: VÝUKA BUDE PROBÍHAT POUZE, POKUD SE PŘIHLÁSÍ 9 A VÍCE STUDENTŮ.
The course is also listed under the following terms winter 2021, Winter 2022, winter 2023.
  • Enrolment Statistics (recent)
  • Permalink: https://is.mvso.cz/course/mvso/winter2024/YPR