YMMS Multimedia studio

Moravian Business College Olomouc
summer 2024
Extent and Intensity
0/0/12. 4 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Teacher(s)
PhDr. Jan Lavrinčík, DiS., Ph.D. (seminar tutor)
Guaranteed by
Moravian Business College Olomouc
Supplier department: Moravian Business College Olomouc
Course Enrolment Limitations
The course is offered to students of any study field.
The capacity limit for the course is 10 student(s).
Current registration and enrolment status: enrolled: 1/10, only registered: 0/10
Course objectives (in Czech)
Cílem předmětu je představení základních principů práce s médii a novými médii. Studenti se naučí zpracovávat projekt zaměřený na multimediální studio a práce v něm. Po absolvování předmětu bude umět student prakticky aplikovat znalosti při praktické realizaci mediálních výstupů.
Syllabus (in Czech)
  • 1. Úvod do problematiky mediální komunikace.
  • 2. Vybavení a technologie v mediálním studiu.
  • 3. Principy osvětlení v mediálním studiu.
  • 4. Produkce v mediálním studiu.
  • 5. Zvuková produkce a nahrávání.
  • 6. Vizuální aspekty a postprodukce.
  • 7. Média a jejich postavení ve společnosti.
  • 8. Základy redakční práce v médiích.
  • 9. Interaktivní mediální produkce.
  • 10. Stavba mediálního sdělení v on-line prostředí.
  • 11. Televizní studio.
  • 12. Závěrečný projekt a prezentace.
  • V rámci výuky jsou využity informačně
Literature
    required literature
  • HANÁK, M., 2023. Podnikání 2.0: zvládni podnikání s umělou inteligencí. Uherské Hradiště: Akademie krizového řízení a managementu. ISBN 978-80-88398-14-1.
  • SEMERÁDOVÁ, T., P. WEINLICH, P. ŠVERMOVÁ, M. LAMR, L. SUKOVÁ, L. MÍKOVÁ a M. DOSTÁL, 2021. Jak na digitální marketingovou strategii firmy. Liberec: Technická univerzita v Liberci. ISBN 978-80-7494-564-9.
  • KNYTL, M. a L. KŘIVÁNKOVÁ, 2022. Typografie & odborný text: průvodce pro zpracování nejen závěrečných prací. Druhé, aktualizované a rozšířené vydání. Hradec Králové: Gaudeamus. ISBN 978-80-7435-874-6.
  • ŽEK, F., 2022. Typokniha: průvodce tvorbou tiskovin. 2. vydání. V Praze: UMPRUM. ISBN 978-80-88308-70-6.
  • HEROTOVÁ, P. a J. KAČEROVSKÁ, 2020. PHp. V Týně nad Vltavou: Městské centrum kultury a vzdělávání. ISBN 978-80-906828-8-7.
    recommended literature
  • RYAN, D., 2021. Understanding digital marketing: a complete guide to engaging customers and implementing successful digital campaigns. Fifth edition. London: Kogan Page. ISBN 978-1-78966-601-4.
  • HALL, S., 2022. Strategie B2B digitálního marketingu: jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosažení růstu firmy. Přeložil Martin BEDNARSKI. V Brně: Lingea. ISBN 978-80-7508-713-3.
Teaching methods (in Czech)
V rámci výuky jsou využity informačně-receptivní metody, metody aplikace poznatků, metody problémového výkladu a heuristické metody. Na cvičeních jsou využívány zejména metody praktické a participativní.
Assessment methods (in Czech)
Zápočet: vypracování průběžných zadaných úkolů, semestrální projekt.
Language of instruction
Czech
Further comments (probably available only in Czech)
The course is taught annually.
The course is taught: every week.
General note: Výuka probíhá blokově - po domluvě s BEA Production (Bc. M. Roth).
Information on the extent and intensity of the course: 12 HOD./SEM.
Information on course enrolment limitations: Výuka probíhá blokově - po domluvě s BEA Production (Bc. M. Roth).

  • Enrolment Statistics (recent)
  • Permalink: https://is.mvso.cz/course/mvso/summer2024/YMMS