MVŠO:YMMS Multimediální studio - Informace o předmětu
YMMS Multimediální studio
Moravská vysoká škola Olomoucléto 2024
- Rozsah
- 0/0/12. 12 HOD./SEM. 4 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- PhDr. Jan Lavrinčík, DiS., Ph.D. (cvičící)
- Garance
- Moravská vysoká škola Olomouc
Dodavatelské pracoviště: Moravská vysoká škola Olomouc - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Předmět si smí zapsat nejvýše 10 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 1/10, pouze zareg.: 0/10
Jiné omezení: Výuka probíhá blokově - po domluvě s BEA Production (Bc. M. Roth). - Cíle předmětu
- Cílem předmětu je představení základních principů práce s médii a novými médii. Studenti se naučí zpracovávat projekt zaměřený na multimediální studio a práce v něm. Po absolvování předmětu bude umět student prakticky aplikovat znalosti při praktické realizaci mediálních výstupů.
- Osnova
- 1. Úvod do problematiky mediální komunikace.
- 2. Vybavení a technologie v mediálním studiu.
- 3. Principy osvětlení v mediálním studiu.
- 4. Produkce v mediálním studiu.
- 5. Zvuková produkce a nahrávání.
- 6. Vizuální aspekty a postprodukce.
- 7. Média a jejich postavení ve společnosti.
- 8. Základy redakční práce v médiích.
- 9. Interaktivní mediální produkce.
- 10. Stavba mediálního sdělení v on-line prostředí.
- 11. Televizní studio.
- 12. Závěrečný projekt a prezentace.
- V rámci výuky jsou využity informačně
- Literatura
- povinná literatura
- HANÁK, M., 2023. Podnikání 2.0: zvládni podnikání s umělou inteligencí. Uherské Hradiště: Akademie krizového řízení a managementu. ISBN 978-80-88398-14-1.
- SEMERÁDOVÁ, T., P. WEINLICH, P. ŠVERMOVÁ, M. LAMR, L. SUKOVÁ, L. MÍKOVÁ a M. DOSTÁL, 2021. Jak na digitální marketingovou strategii firmy. Liberec: Technická univerzita v Liberci. ISBN 978-80-7494-564-9.
- KNYTL, M. a L. KŘIVÁNKOVÁ, 2022. Typografie & odborný text: průvodce pro zpracování nejen závěrečných prací. Druhé, aktualizované a rozšířené vydání. Hradec Králové: Gaudeamus. ISBN 978-80-7435-874-6.
- ŽEK, F., 2022. Typokniha: průvodce tvorbou tiskovin. 2. vydání. V Praze: UMPRUM. ISBN 978-80-88308-70-6.
- HEROTOVÁ, P. a J. KAČEROVSKÁ, 2020. PHp. V Týně nad Vltavou: Městské centrum kultury a vzdělávání. ISBN 978-80-906828-8-7.
- doporučená literatura
- RYAN, D., 2021. Understanding digital marketing: a complete guide to engaging customers and implementing successful digital campaigns. Fifth edition. London: Kogan Page. ISBN 978-1-78966-601-4.
- HALL, S., 2022. Strategie B2B digitálního marketingu: jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosažení růstu firmy. Přeložil Martin BEDNARSKI. V Brně: Lingea. ISBN 978-80-7508-713-3.
- Výukové metody
- V rámci výuky jsou využity informačně-receptivní metody, metody aplikace poznatků, metody problémového výkladu a heuristické metody. Na cvičeních jsou využívány zejména metody praktické a participativní.
- Metody hodnocení
- Zápočet: vypracování průběžných zadaných úkolů, semestrální projekt.
- Informace učitele
- Bloková výuka: Blok I. – témata 1. – 4., blok II. – témata 5. – 8., blok III. – témata 9. – 12.
Konzultace s vyučujícím osobně přímo na výuce, v konzultačních hodinách prezenčně či online prostřednictvím MS Teams a dalších komunikačních nástrojů, e-mailem. - Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
Výuka probíhá blokově - po domluvě s BEA Production (Bc. M. Roth).
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.mvso.cz/predmet/mvso/leto2024/YMMS