MVŠO:YPSZ Customer psychology - Course Information
YPSZ Customer psychology
Moravian Business College Olomoucsummer 2023
- Extent and Intensity
- 8/0/0. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- Ing. Omar Ameir, Ph.D. (lecturer)
PhDr. Ing. Mgr. Renáta Pavlíčková, MBA (lecturer) - Guaranteed by
- Ing. Omar Ameir, Ph.D.
Moravian Business College Olomouc
Supplier department: Moravian Business College Olomouc - Timetable
- Fri 15:15–18:15 B2.231, except Fri 24. 2., except Fri 3. 3., except Fri 10. 3., except Fri 17. 3., except Fri 24. 3., except Fri 31. 3., except Fri 14. 4., except Fri 21. 4., except Fri 5. 5., except Fri 12. 5.
- Course Enrolment Limitations
- The course is offered to students of any study field.
The capacity limit for the course is 48 student(s).
Current registration and enrolment status: enrolled: 0/48, only registered: 0/48 - Course objectives (in Czech)
- Předmět uvádí studenty do tématu spotřebitelského chování. Hlavním cílem kurzu je seznámit účastníky s psychologickými aspekty rozhodovacího procesu. Na příkladu ukázek dobré praxe bude představen rozhodovací proces zákazníka a díky praktickým týmovým projektům studenti proniknou do procesu přípravy kampaně s cílem ovlivnit spotřebitelské chování zákazníka. Stručná anotace předmětu: Aby se stal podnik skutečně prosperujícím, potřebuje pochopit potřeby svých potenciálních i stávajících zákazníků a modelovat produkty i formu komunikace tak, aby odpovídala jejich představám. Psychologie zákazníka pomáhá s identifikováním základních vzorců chování spotřebitelů, společenských trendů či dalších vlivů, které jsou klíčovými faktory při tvorbě rozhodnutí. Psychologie zákazníka tak nemá za cíl pouze odhalit, kdo je potenciálním kupujícím či uživatelem daného produktu, ale je nástrojem k detailnějšímu porozumění vnímání značky či komunikačních nástrojů, které firma volí za účelem prodeje.
- Syllabus (in Czech)
- 1. Úvod do psychologie zákazníka
- 2. Nákupní rozhodovací proces
- 3. Stanovení cílů
- 4. Emoce v marketingu
- 5. Vnímání rizik
- 6. Psychologie ceny
- 7. Příprava experimentu a jeho vyhodnocení
- 8. Sociální rozměr a koncept štěstí
- 9. Sociální stratifikace
- 10. Princip reciprocity
- 11. Virální marketing a WOM
- 12. Hodnocení po nákupu
- Assessment methods (in Czech)
- Účast na seminářích - min. 80% Plnění průběžných úkolů a aktivní práce na hodinách Zápočtový test
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- Study Materials
The course is taught annually.
General note: VÝUKA BUDE PROBÍHAT POUZE, POKUD SE PŘIHLÁSÍ 5 A VÍCE STUDENTŮ.
Information on course enrolment limitations: VÝUKA BUDE PROBÍHAT POUZE, POKUD SE PŘIHLÁSÍ 5 A VÍCE STUDENTŮ
- Enrolment Statistics (summer 2023, recent)
- Permalink: https://is.mvso.cz/course/mvso/summer2023/YPSZ