YMANP_UMM Sale Management

Moravian Business College Olomouc
Summer 2009
Extent and Intensity
0/0/4. 2 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
Teacher(s)
PhDr. Ing. Mgr. Renáta Pavlíčková, MBA (seminar tutor)
Guaranteed by
PhDr. Ing. Mgr. Renáta Pavlíčková, MBA
Moravian Business College Olomouc
Course Enrolment Limitations
The course is offered to students of any study field.
Course objectives (in Czech)
Studijní předmět "Management prodeje" umožní studentům získat základní znalosti a dovednosti z oblasti prodeje, prodejních strategií a prodejních technik. Dále by měl student : - pochopit historickou roli prodeje, - být schopen zmapovat místo a úlohu prodeje v rámci marketingu a marketingové organizace, - správně definovat prostředí prodeje včetně faktorů prostředí a řízení, které prodej ovlivňují, - umět vyhodnotit zdroje potenciálních prodejů, - porozumět umění vyjednávat a vést prodejní rozhovory, - porozumět tomu, proč je výběr prodejců klíčem k úspěšnému prodeji, - dokázat zhodnotit pozici funkčního / nefunkčního prodejního mechanismu, - znát podstatu prodejní strategie a rozumět rozdílům mezi strategiemi prodejními a marketingovými, - pochopit specifické problémy a pravidla, které se týkají organizace podmínek prodeje.
Language of instruction
English
Further comments (probably available only in Czech)
The course can also be completed outside the examination period.
Information on the extent and intensity of the course: Seminář 4 HOD/SEM.
The course is also listed under the following terms Summer 2008, Winter 2009, Summer 2010, Winter 2010, summer 2011, winter 2011, summer 2012, summer 2013, summer 2014, summer 2015, winter 2015, winter 2016, winter 2017, winter 2018, winter 2019.
  • Enrolment Statistics (Summer 2009, recent)
  • Permalink: https://is.mvso.cz/course/mvso/summer2009/YMANP_UMM