XTMK Trends in marketing communication

Moravian Business College Olomouc
summer 2022
Extent and Intensity
0/2/0. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Teacher(s)
PhDr. Ing. Mgr. Renáta Pavlíčková, MBA (seminar tutor)
Mgr. et Mgr. Radim Weiss (seminar tutor)
Guaranteed by
PhDr. Ing. Mgr. Renáta Pavlíčková, MBA
Moravian Business College Olomouc
Supplier department: Moravian Business College Olomouc
Timetable of Seminar Groups
XTMK/01: Wed 8:00–9:30 B2.231, except Wed 6. 4., R. Pavlíčková, R. Weiss
XTMK/02: Tue 13:15–14:45 B2.231, except Tue 5. 4., R. Pavlíčková, R. Weiss
Course Enrolment Limitations
The course is offered to students of any study field.
Course objectives (in Czech)
Cílem předmětu je seznámit studenty s aktuálními trendy v oblasti marketingu a zkvalitnit jejich rozhodovací schopnosti při tvorbě marketingové strategie a contentu kampaní. Stručná anotace předmětu: Jednotlivé semináře uvádějí studenty do světa marketingové komunikace a představují nejúčinnější taktiky a nástroje. Díky ukázkám dobré praxe mají studenti možnost pochopit klíčové atributy úspěšné marketingové kampaně a prostřednictvím týmových i individuálních úkolů prohloubí své praktické dovednosti v oblasti marketingové kreativity.
Syllabus (in Czech)
  • Úvod do marketingové komunikace 1. Úvod do marketingové komunikace
  • 2. Nejúspěšnější strategie pro rok 2022
  • 3. Storytelling
  • 4. Influencer marketing
  • 5. Guerilla marketing
  • 6. FOMO
  • 7. Retromarketing
  • 8. Branding
  • 9. Content marketing
  • 10. Omnichannel marketing
Assessment methods (in Czech)
Účast na seminářích - min. 80% Plnění průběžných úkolů a aktivní práce na hodinách
Language of instruction
Czech
Further Comments
Study Materials
The course is taught annually.
The course is also listed under the following terms summer 2023, summer 2024.
  • Enrolment Statistics (summer 2022, recent)
  • Permalink: https://is.mvso.cz/course/mvso/leto2022/XTMK