MVŠO:XTMK Trends in marketing communicat - Course Information
XTMK Trends in marketing communication
Moravian Business College Olomoucsummer 2022
- Extent and Intensity
- 0/2/0. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- PhDr. Ing. Mgr. Renáta Pavlíčková, MBA (seminar tutor)
Mgr. et Mgr. Radim Weiss (seminar tutor) - Guaranteed by
- PhDr. Ing. Mgr. Renáta Pavlíčková, MBA
Moravian Business College Olomouc
Supplier department: Moravian Business College Olomouc - Timetable of Seminar Groups
- XTMK/01: Wed 8:00–9:30 B2.231, except Wed 6. 4., R. Pavlíčková, R. Weiss
XTMK/02: Tue 13:15–14:45 B2.231, except Tue 5. 4., R. Pavlíčková, R. Weiss - Course Enrolment Limitations
- The course is offered to students of any study field.
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu je seznámit studenty s aktuálními trendy v oblasti marketingu a zkvalitnit jejich rozhodovací schopnosti při tvorbě marketingové strategie a contentu kampaní. Stručná anotace předmětu: Jednotlivé semináře uvádějí studenty do světa marketingové komunikace a představují nejúčinnější taktiky a nástroje. Díky ukázkám dobré praxe mají studenti možnost pochopit klíčové atributy úspěšné marketingové kampaně a prostřednictvím týmových i individuálních úkolů prohloubí své praktické dovednosti v oblasti marketingové kreativity.
- Syllabus (in Czech)
- Úvod do marketingové komunikace 1. Úvod do marketingové komunikace
- 2. Nejúspěšnější strategie pro rok 2022
- 3. Storytelling
- 4. Influencer marketing
- 5. Guerilla marketing
- 6. FOMO
- 7. Retromarketing
- 8. Branding
- 9. Content marketing
- 10. Omnichannel marketing
- Assessment methods (in Czech)
- Účast na seminářích - min. 80% Plnění průběžných úkolů a aktivní práce na hodinách
- Language of instruction
- Czech
- Further Comments
- Study Materials
The course is taught annually.
- Enrolment Statistics (summer 2022, recent)
- Permalink: https://is.mvso.cz/course/mvso/leto2022/XTMK